magiskamspbloggen

Alla inlägg under december 2012

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 24 december 2012 12:11

Heej, idag är det   

Och hoppas ni har fått julklappar i julstrumpan, och jag har såklart kollat in klapparna under granen   

Det största var såklart till mig   Det största är till mig, varje åår   Men iallafall kl 14.00 ska jag åka till Farmor och Farfar, vi ska fira jul där -.-   Vill fira hemma ngn gång  Hoppas jag får en Iphone, annars kmr jag börja gråta alltså   Vill verkligen ha en  Hatar min telefon som jag har nu -,- Har en samsung galaxy gio. Om ni undrar vad jag fick i julstrumpan så var det pärlset   Intressant, nej men jag önskade det för att ha någonting att göra   Pärlorna är typ redan slut    Igår var jag i kyrkan och det var väl ok xd.. Har typ ingenting att göra i mitt liv.. >.< Men iaf imorgon så ska jag berätta vad jag fick, för jag kmr hem sent på kvällen och då orkar man liksom inte blogga   Men jag tror det här var allt jag behövde/skulle säga xDD Hejdå  

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 23 december 2012 14:51

 

 

HAHAHAHAHAHAHA Den första var bääst! xDD

Den sista var väl ok, men hejdå! xDD   

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 23 december 2012 14:32

IMORGON ÄR DET JULAFTON! ♥

Längtar xDD 



Jag ska gå upp klockan 6 på morgonen ^^   


Ja, för vi har ju julstrumpor som det ligger julklapp i på mörgönen!   

Hoppas jag får en Iphone, det är typ det enda jag önskar mig, och minecraft   

Så jag hoppas jag får det, annars flyger datorn och mobilen ut genom fönstret ^^   

Jaa, längtar tills imorgon, och får jag det jag önskar mig, så kommer jag se exakt ut såhär:   

xDD Det här kanske blir ett mini inlägg, beror på om jag orkar skriva   Men jag håller iaf på med en ny musikvideo!   Som aldrig blir klar..   Sorgligt!   Nej men den blir nog klar snart, och ni får tjuv se en bild från videon      

Det är en biiild.. (Den första faktiskt) Och låten heter: "Boy like you" By Ke$ha xDD



Jaja, men hejdå!   

Sorry för det korta inlägget, men var glad att jag bloggar åtminstone   

Hejdå!

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 22 december 2012 14:53

Eftersom Kortiz lade upp en bild på sin fame-mätare, så visar jag en på min ^^ *O*

Hejdå!

Mst se på julkalendern nuu!   

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 22 december 2012 14:45

2 dagar kvar ^^ 

Gjorde en julbild *O*

 

Haha, den blev inte så snygg, men den blev väl okej?    

Jag älskar dig, julen!   

Jag önskar mig en Iphone ^^

Hoppas jag får en♥  

Annars blir man sur  Jaja igår gick inte jorden under! Jippie  

Den där bilden hittade jag på en annan blogg, jag var så rädd så jag satt uppe till 00:00 somnade på 00:00 också xDD  Skönt ^^

Men nu ska jag se på julkalendern del 22! Hejdå! ♥

   

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 21 december 2012 13:37

Länge sen jag bloggade, ja vet. men nu gör jag det iallafall! :) tänk att snart är det jul!!  

Jag har fått ett tips från linnea1088 som önskar att vi ska visa våran "lvl mättare" här nere är min, påväg att lvl eller vad säger ni??   aja nu ska inte ja fjanta mig tack så mycket för tipset :)   <- linnea1088   <-min lvl mätare                                            
//Kortiz<3<3

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 15 december 2012 13:17

Fuck den här dagen, skriver med stor text idag men bryr mig ejj xc

För jag har typ fått stopp i tarmarna och jag skrek som f*n ...   

Som tur gick det över <'33

Asså pandor, dem är så otroligt söta c''x

Och jag orkar inte få upp bilden för vårat internet är så trögt, och det fattar man juu .. Vi bor liksom på landet... Och i år får jag dekorera pepparkakshuset <'33

Jag tror faktiskt det här blir det första inlägget jag gör, som är utan bild. Så ... Det är lite konstigt .. s:

 Haha, lol  

Men hejdå <'33

Får inte upp några bilder, men det blir en "glitterfy" text D:  Eller nej. Eller jo :'c   Hejdå <'3



Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 8 december 2012 11:23

Ja, det är ett nytt tema!   

 

Det här temat får en Fyra!   

För det var inte så bra håår xD 

Och häromdan träffade jag en person vid namn... KAJTER!

Jag skulle bara klappa lite djur, så stod han där! Man liksom bara, omgash o.o

Och för någon månad sedan träffade jag Cindy!  Bleev glaaad, men jag har raderat bilderna .. Men jag körde iaf med Korta filmmer1337 och Cindy22! Så man bara omgasshh, det är inte saaaant  

Men aja, det var allt för idag, hejdå!

   

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards