magiskamspbloggen

Alla inlägg under januari 2013

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 30 januari 2013 14:21

Kom igen hjälp sötnosstar att levla!! Ni måste hjälpa sååå kom igen nu allihop hjälp oss!¡!¡!¡
Det var allt för mig, tack och hej??

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 23 januari 2013 16:05

Hallå! snart dags för teater ska bli supper dupper kul!!   

Men jag måste be er läsare om en sak!! Om ni gillar våran blogg ge sötnosstar autos!! (ni får gärn ge mig med   )

När hon är i lvl16 kommer hon hjälpa mig att blogga! För som ni ser blogger vi inte så ofta längre! Så ge auto!

jag tänkte också bara på minna om att ni kan ge förslag på grejer vi ska skriva om.


Här kommer dagens sötiz!

       Söta!!                   Vi ses senare //kortiz<3<3

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 13 januari 2013 13:23

Heej! Jag kommer tyvärr inte blogga förrän level 16   För det är så att om jag inte levlar så tänker jag inte blogga ... Så ge gärna auto och hjälp mig levla så kommer jag blogga. Och ni som har youtube kan gärna prenumenera på sotnosstarmsp (om ni inte redan gör det) Just nu har jag 21 subscribers och här kmr min senaste video! 

Det är inte hela för den hela versionen av videon kmr snart ut♥ Och hoppas den blir bra   

Här kommer en bild:

 

Och blev nöjd med den! :D Men hejdå, ska göra en ny header bajj (s)   

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 11 januari 2013 14:09

Sorry för jag inte har bloggat På JÄTTE LÄNGE men nu ska jag försöka blogga igen.. Mitt internet har inte funkat och nu har vi typ läxor hela tiden!! Så nu säger jag förlåt till alla läsare och inte minst till Sötnosstar Hoppas jag hinner skriva snart igen <3                  // Lilla jag kortiz<3<3

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 6 januari 2013 22:20

Vi har haft strömavbroott!! Jag har försökt blogga 5 gånger, och när jag väl skrivit havla inlägget så får vi strömavbrott...   Men jag hoppas att det inte händer igen   Och såklart hej xD

Jag har typ inget liv och Kortiz<3<3 bloggade ju såklart inte som jag "trodde" hon hade gjort... Men nej   Så det blev en liten bloggpaus där egentligen   En bild från msp: 

 

Sexiiih xDD Tog bilden för jag hade tråkigt så lol    Hehe   Men jag vill levla har typ 150.000 fame kvar   

Det har gått skitsegt i level 15 har vart i den leveln i kanske 3 månader..   Vill faktiskt levla ngn gång, så ge mig gärna auto.. Men nu lägger jag upp inlägget för blir det strömavbrott så pallar jag inte -.-

Men hejdå!

 

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards