magiskamspbloggen

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

Har inte bloggat för att..

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 6 januari 2013 22:20

Vi har haft strömavbroott!! Jag har försökt blogga 5 gånger, och när jag väl skrivit havla inlägget så får vi strömavbrott...   Men jag hoppas att det inte händer igen   Och såklart hej xD

Jag har typ inget liv och Kortiz<3<3 bloggade ju såklart inte som jag "trodde" hon hade gjort... Men nej   Så det blev en liten bloggpaus där egentligen   En bild från msp: 

 

Sexiiih xDD Tog bilden för jag hade tråkigt så lol    Hehe   Men jag vill levla har typ 150.000 fame kvar   

Det har gått skitsegt i level 15 har vart i den leveln i kanske 3 månader..   Vill faktiskt levla ngn gång, så ge mig gärna auto.. Men nu lägger jag upp inlägget för blir det strömavbrott så pallar jag inte -.-

Men hejdå!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 22 september 2013 13:19

Hej alla undebara läsare! <3<3 Som ni ser var det "ett tag sen" vi skrev här:) Så då tänkta jag skriva lite nu:) Roar<3 en av mina favo låtar:) Och sen så säger jag bara! Läs dela m.m! om ni vill att vi ska fortsätta blogga så mås...

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 5 september 2013 16:38


Hej! Jag har glömt att blogga... Men vi har väl typ inga läsare ändå såå.. Har typ ingenting att skriva, men här är en bild på FULA MIG!   Bild påå mig <3 Ja, jag är söt xD Nejmen.. Japp. Baii.. ...

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 25 februari 2013 14:42

Nu har det äntligen kommit till sveriges msp! Man kan desagna sina egna kläder!!!!  Så kom igen nu ha på er era egna desagnade kläder, men vad dyrt det var    aja det var en kort liten aport från mig ;) så vi syns på msp! //kortiz<3<3 ...

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 21 februari 2013 19:11


  Villken hy färg tycker ni jag ska välja? komentera! :)

:)

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 8 februari 2013 16:25

hallå:) har nyss kört modevisning i busan rabbits rum, kom delad 1:a   hoppas ni hafft bra! Och om inte så är det ju LOV!!!!     Här kommer en vidio :)  Sen vill jag bara på peka en sak! titta här på min ab:   Det står Gilla, KOMENTERA &...

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards