magiskamspbloggen

Alla inlägg under oktober 2012

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 31 oktober 2012 14:09

Förlåt att jag inte har bloggat! :/ 

Men här kommer iaf lite bilder!   

Ha-ha-halloween!   Ja, idag är det halloween. Jag vill gå bus eller godis men min pappas brorsa fyller år så vi åker dit istället!  Buuhu  

Jaja. Men jag kollade nyss på tyska msp och såg att de hade svarat alltså Ashleymaus och Freakiiilove! 

 

 

Yay!   

Och jag är tsm med världens sötaste kille också! ♥

 

Älskar dig Alex♥

Och när jag ändå var inne på tyska så kollade jag på mina egna videos! Det var ganska många som hade sett min musikvideo Euphoria och Sunlight! Och de ÄLSKADE den!   

 

Det där var Euphoria!   

 

Och det där sunlight! Yay!   

Och en tjej liebe den! :D Liebe = älskar/älska.

Ja, det var allt för idag, hayydo!

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 22 oktober 2012 17:48

Halloj!! jag tänker nog köpa nån animering men jag vet bara inte vad kan nån hjälpa?


nr1        nr2      + en med skatebord

vad tycker ni?    tack för ni läste gölliga läsare // kortiz

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 16 oktober 2012 18:02

Skola, hela dagen lång, USCH, suger   Ja, men idag har det vart en helt normal dag. Men på torsdag ska jag ta spruta mot cancer för tjejer!  Buhu och fu   Jag har 1 artbook på highscores iaf! :'D En tjej påstår att jag har härmat henne med artbooken som jag har på highscores!   

Men jag har inte det, hittade på det själv  I cry just a little.. Gud så bra låt.. Du måste höra den: 

Så bra   <-- Aww så cute!   Men jaja, det var allt för idag.. Innan jag säger hejdå ska ni få min katts autograf: -ä-ä-¨å.§,1'5! Aww, men bajj!   

 

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 15 oktober 2012 15:46

    Halloj bloggen! idag har jag typ inte gjort någonting om två v. har vi skol dico! men jag vet inte vad jag ska ha på mig! Jag kan väll inte ha klänning eller? Snälla ge tips på kläder och movs på dans golvet!

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 10 oktober 2012 15:31

  HELP ME!!!! Är pank   Så alla som ser det här hjälp!!  //Kortiz<3<3

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 8 oktober 2012 19:56

Hejj! Som ni ser, så har vi en ny header! Och jag är inte proffs på sånna men snart blir jag nog det   Och jag vill tacka er som läser bloggen! För det är risligt kul! För mig iaf!   När man har en blogg måste man först och främst ha en snygg header, och sen... Så måste man blogga minst 1 gång i VECKAN. Mitt liv är blogging. Och massa massa annat, speciellt min bff   Men i Söndags! Asså igår. Då såg jag på modig   Och den får 10/10. Ni borde se den. Jag kan berätta lite om den. Det handlar om en tjej som är prinsessa. Hon vill bara vara fri. Hennes mamma tränar henne för att vara en prinsessa. En dag för hon nog på sin mamma. Hon flyr ut med sin häst i skogen och hon ramlar på ett ställe. Det finns sånna här blåa saker som leder en till ödet. Hon följde dem och gick till en stuga. Hon gick in och såg en massa träsaker. Hon visste att hon var en häxa. Hon hjälpte henne med en formel som skulle förändra sin mammas liv. Det var en kaka. Sen gav hon kakan till mamman och hon åt den. Efter en liten stund blev hon en BJÖRN sen får ni inte höra något mer. 

Men hejdå! <'33

// Sötnosstar

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 8 oktober 2012 17:36

  Fladdermusungar!   såå söta eller?

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 7 oktober 2012 22:25

Idag har jag vart med Rebecka, det kan ni väl förstå? <.> Men kul, det hade vi ;) Och när Kortiz<3<3 eller jag har gått upp i level, då gör jag nästa header! :) Meen... Jag har lagt ut en ny youtube video ^^ Får den över 1000 likes får ni se en bild på lilla majj xDD Men hejdå!
//Sötnosstar {Skrivet från mobil}

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards