magiskamspbloggen

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 3 oktober 2012 16:25

Hej jag vill presentera världens sötaste, snällaste och bästa msp bloggare:

 

CINDY22! <'333 Hon äger på att blogga och hon är självklart ursnygg<33

 

Jag började chatta med henne och trodde inte att hon skulle svara  När hon svarade fick jag en hjäärtattaack   Jag läser deras blogg om och om igen så jag kan allt utantill   Jag gråter nästan när jag ser att ni inte har bloggat  Speciellt Cindy22  När hon skriver att hon har bloggat akut skriver jag bloggens namn och loggar in   Jag älskar dig Cindy22 och hoppas du läste detta   Blir faktiskt ledsen om du inte gjorde det   Hoppas vi kan bli vänner när jag är vip (: För jag gillar verkligen diig (: P.S DINA FILMER ÄÄÄGER    

Glitter Words

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 3 oktober 2012 15:59

Heej, idag när jag skulle kolla highscore, tjänat och och visa inte det som vart online senast. 

Såhär: och Och sen bläddrar du några sidor innan detta kommerAsså?! Han måste ha fuskat! Han med.. "Eller nej, det är samma person" ..    Fuskare... Det hatar nog alla Du med?   Hur som helst så måste jag säga åt er att ni ska titta på min nya film  Den verkar inte vara nå bra, för 3 personer har sett den och den har inte ens 5 stjärnor  Vill super gärna släppa min andra serie "Glöm mig inte" och jag ska snart göra det. Jag arbetar på den iaf  Och sen har ju en till serie som jag måste göra klart. Den är snart slut så snälla har tålamod att se den (: Puss, älskar er!  Tack för att ni besöker våran blogg och jag hoppas att ni gillar den. [Speciellt mina inlägg ] Men heejdåå    

Glitter Words

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 3 oktober 2012 15:45

  Det här är dagens look! Ni får gärna ge tips på lookar det är bara att komentera!   

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards