magiskamspbloggen

Alla inlägg den 4 november 2012

Av SötnosStar och Kortiz<3<3 - 4 november 2012 13:49

Hej sötnowsar! cx

Ja, jag levlar snart och uppskattar hjälp!

 

23.272 FAME KVAR! YAY! ^w^  Tack alla som har hjälpt mig, jag är så lycklig tänkt att jag har kommit mer än halvvägs på msp! Och då är det bara 5 levlar kvar till level 20!   

Jaja, men igår gjorde Alex slut för någon som hette Ellen787 så jag har en ny fiende  Asså (ellen787) fast jag är sårad. Det första jag gjorde då var att radera videon jag gjorde till Alex och när jag skrev det i vgd rutan tog han bort mig som vän   

Alex jag älskar dejj jättemkt, mer än du tror     Så just nu är jag lite sårad, men jag har ju redan fått en ny pv .. Så ..   Klarar mig nog, men är ledsen!   Men iallafall, dagens moviestars får vi självklart inte glömma!   

  

Snälla Cindy jag ber, sluta inte!   

 

Och ondbonni som har kommit till level 10 (gav henne auto)   Hoppas du blev glad!   

HAHAHHA ROLIG:   Men baj -->   

 

  //Sötnosstar

Presentation


Om du gissar hur många glassar jag har i fickan, då får du alla tre! ;)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om msp?
 BÄST!!
 Kul men tröttnar rätt snabbt.
 helt okej.
 Är aldrig inne...
 Vad är msp?
 Gillar bara att chata.
 OM jag tycker om? Jag ÄLSKAR det!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards